Nemrég üzleti úton jártam az Egyesült Királyságban, s ott találkoztam a Tesco új ingyenes iPhone alkalmazásával, amely megkönnyíti a napi bevásárlást.

A Tesco a már meglévő, Grocery iPhone alkalmazását egészítette ki egy vonalkód-leolvasóval, így még egyszerűbbé, gyorsabbá téve az online rendelésfeladást az iPhone tulajdonosok számára.

Az új app segítségével, akárhol vagyunk, iPhone-unkkal leolvashatjuk a vásárolni kívánt termék vonalkódját, majd hozzáadhatjuk az árucikket a virtuális bevásárlókosarunkhoz, online fizethetünk, s a házhozszállítást intézhetjük – ahogy az a következő reklámban is látható.

Nem egyszer jártam már én is úgy, hogy a nagy rohanásban a bevásárlócetlire pont az a tétel nem került fel, amely miatt az egész bevásárlás szükségessé vált. Az új alkalmazásnak köszönhetően nem kell azon izgulnunk, hogy eszünkbe jut-e majd az adott termék akkor, amikor leülünk összeállítani a bevásárlólistát, hiszen bárhol és bármikor hozzáadhatunk egy árucikket a virtuális bevásárlókosarunkhoz.

Bár az itt olvasható Guardian cikk gyorstesztje szerint még tökéletesíthető a rendszer, úgy gondolom, a mai felgyorsult élettempó mellett az ehhez hasonló, online rendelésfeladást megkönnyítő megoldások növelhetik a kiskereskedelmi forgalmat. A Tesco tervezi, hogy a közeljövőben más platformokra is kifejleszti az alkalmazást.

Mivel jómagam is állandóan rohanásban vagyok, én is nagy hasznát venném egy ilyen alkalmazásnak, így kíváncsian várom, hogy mikor lesz elérhető Magyarországon is.

(Fotó: http://iphoneclub.hu)

vonalkod.blog.hu
süti beállítások módosítása